zaterdag 16 april 2016

Aquarel Heaven


Ik hou echt van aquarelverf. 

Zo'n heerlijk doosje met al die kleine napjes kleuren. Als kind van twee kunstenaars ben ik opgevoed met liefde voor goed materiaal. Thuis was er altijd van alles voorhanden. Dus toen ik een paar jaar geleden, mijn aquarel liefde weer voelde (mede dankzij Lou Niestandt) begon ik met het scharrelen naar mijn lievelingskleuren. 

Net toen die lekker grote metalen doos aardig vol was, gaf mijn moeder me haar twee aquarel doosjes. Toen had ik zoveel kleurtjes dat ik de weg kwijtraakte. Dus heb ik deze week kleurkaartjes gemaakt. Erg handig want de napjes verf hebben soms een heel donkere kleur terwijl er een prachtige lichte kleur vanaf komt als je er met je penseel en water overheen danst.





Nu voel ik me schatrijk en kan ik me uitleven! 

Eens proberen:

Teken wat kadertjes in je art-journal en vul ze met kleine tekeningetjes. Dat is minder eng dan meteen een grote lege ruimte moeten vullen. Als je tenminste van klein houdt.

Ik hou heeeeel erg van klein.


Klein is fijn. 
Kleine indrukken
Mini momenten
Klein is fijn
Je opent wat ruimte
En laat je potlood dansen
Kleine indrukken
Klein is fijn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten