woensdag 6 april 2016

Nieuw boekje meer ruimte


Iedere dag schrijf en schets ik wat...




Ik heb nu 8 kleine art journals vol gefrutseld




Eerst had ik een ienie mini goedkoop zwart notitieboekje, met dun papier en lijntjes en prullerige waterverf van de HEMA




Toen sloop ik naar een kunstwinkel en haalde in een teken en schildersboekje op ansichtkaartformaat. Dikker papier dat mooi blijft als het nat wordt (met ecoline of aquarel) en geen lijntjes meer. 

Ook smokkelde ik steeds meer napjes echte aquarelverf mijn huisje in...




Nu heb ik een nog groter boekje, a5 formaat. 

Maar toen ik erin begon merkte ik dat ik nog een beetje bang was voor zoveel ruimte. Mijn tekenangsthaasje, vond dat wel een heel groot open weilandje en was bang voor roofvogels die afkraakte en uitfloten..

Daarom kocht ik een passertje. En nu teken ik cirkels in m'n boekje. Een klein rond speeltuintje om te tekenen, daar omheen schrijf ik dan, of teken ik stiekem ook. 



Ook vond ik een heel leuk boekje over klodders en daar wonderen in vinden...




En nu speel ik met de poëzie van dotjes en vlekken




Op 24 April gaan we in studio Hatseflats spelen met ecoline en spetters en vlekjes. Kom je ook? 

Hier vind je meer informatie. 

Anders wens ik je veel hatseflats plezier op je eigen papier! 
Een verfvlekkerig kusje van Sasje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten