vrijdag 20 mei 2016

Collage van je eigen kliederpartijen

Van mijn kunstenaresvriendin Lia Blok, leerde ik dat er geen mislukte kunst bestaat. Alle kliederpartijen moet je bewaren Sasje, zegt ze altijd. 

Ze noemt me altijd heel lief "Sasje", en dan voelt mijn innerlijk kind (dat de kunstenaar in ons is) zich liefdevol aangesproken. 


Van je kliederpartijen kun je door een collage weer iets anders maken. Je scheurt de mooie delen uit, plakt ze bij elkaar en maakt er iets van... Iets nieuws, dat nog meer JIJ is. 




Dat deed ik van onze ecoline extra large van vorige week...


Benodigdheden:


Ecoline klieder partij


Scharen of scheuren
Lijm
Stiften
Stempels
En...


Best wel dure maar verrukkelijk intense schitterende GOLDEN acrylverf





De volgende studio Hatseflats is op 12 juni en gaat over Aquarel De Rel Del Del.
Aquarel gebruiken in je (art) journal. Als je last hebt van het "ik kan niet tekenen" virus, helpt deze workshop je liefdevol aan de gang.


See you soon! Sasje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten